Zesilovac k PC ?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pondělí Březen 12 13:34:04 CET 2007

Ja mam monolog 5x a hraje to docela hezky. A v rodinnym domku si troufnu i
na -10dB uroven na ukazateli trvale, a to se pak i ten verak vzadu zapne...
Mam sice jiny receiver, ale o co popisujete mam vyreseno. Propojil jsem DVD
s receiverem jak optickym tak koaxialnim digitalem a jeden je v nastaveni
receiveru prirazen pro CD a druhy pro DVD volbu zdroje. No a pak mam u DVD
nastaveno 5kanal a u CD neco jako vy direct stereo a jak chci poslouchat
volim jen volbou zdroje DVD-CD

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Václav Ovsík" <vaclav.ovsik@i.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 12, 2007 12:29 PM
Subject: Re: Zesilovac k PC ?

Pripojil jsem k tomu ovsem pouze 2x reprobednu monolog (z AR), na
5 repraku nejak v panelaku nemam misto a nejak o to ani nestojim.
Volume se da protocit na +10dB, tak nevim jestli ten nominalni vykon je
na 0dB, kolik z toho leze na tech +10dB realne...
Zkousel jsem to jenom na okamzik... :-).

Napr. kdyz navolim DIRECT STEREO kdyz posloucham CD (PCM), aby se do
toho nepletly nejaky blby efekty, tak kdyz pak pustim DVD na kterym je
nejake DTS nebo co, tak se to prepne na nejakej ten 5-ti kanalovej
dekoder a kdyz pak zase jdu poslouchat jenom PCM, tak musim zase volit
rucne DIRECT STEREO, protoze tam naskoci nejak efekt. Ale mozna jsem
jenom blbej a neco jsem si v navodu neprecetl. Me by se libilo, aby to
porad uprednostnovalo to DIRECT STEREO (samozrejme v setupu mam
nastaveny pouze dve predni hlavni bedny).