Zesilovac k PC ?

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Pondělí Březen 12 11:38:53 CET 2007

Dobrý den,

já v Technicsu větrák mám, ale ještě nikdy při hraní neběžel - soudím
podle prachu a pavučin. Spustil se jen v případě testů s NF generátorem,
kdy jsem pouštěl 2x20W do umělé zátěže. Za normálních okolností, při
buzení normální hudbou, ventilátor neběží.

Jinak, 2x15W bude asi špičkový výkon, to by v bytě nikdo nevydržel.
Možná snad ortodoxní technaři, nebo jak se ta duc-duc sekta nazývá, ale
to by je zase utratili sousedi, takže by taky nevydrželi.

Pavel Krafčík