Zesilovac k PC ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Březen 12 10:34:33 CET 2007

Detaily - to co hraje hůře, má jakoby vyhlazenější zvuk.

Třeba činely nebo sykavky - někde je to vyloženě ostře zrnité, na jiném
aparátu to samé pak uhlazené jako z mp3.

Další věc - u dobrého zesilovače nepotřebujete fyziologickou regulaci
hlasitosti, ty basy člověk "slyší" ikdyž sinus by už teoreticky neměl
slyšet. Člověk slyší pod prahem slyšitelnosti jen přechodový děj a pokud
není příliš zkreslen, na základě slyšitelných harmonických si pak tu
nejnižší harmonickou domyslí (protože ji na chvilinku uslyší). A takto je to
správně, fyziologická regulace hlasitosti vám totiž deformuje kmitočtovou
charakteristiku ucha.

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>

Jenom malý dotaz: Jak se pozná, že hraje podstatně lépe? Co je měřítkem?
Kulatý zvuk? Mám rovněž (už postarší) receiver SONY 2x80W a nezdá se mi, že
by například ve srovnání s domácím kinem Pioneer hrál jinak, nebo dokonce
hůř...pravda, nemá dvojitý zdroj ani pure cable s kyslíkovou bariérou k
bednám.....
AZE