Inicializace PIC12F675

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Březen 12 09:58:50 CET 2007

Tak se podivej jak je GPIO3 zapojen v katalogu :o)
Danhard
*******

Zdravim,

nemohl by me nekdo postrcit? Pouzivam tenhle PIC docela dlouho, ale
nejak nemuzu prijit na to proc mi jeden I/O nechce delat to co ma.

Chci mit port nakonfigurovan takto:

GPIO0...vstup MOD1 pull-up
GPIO1...vstup MOD2 pull-up
GPIO2...vystup
GPIO3...vystup
GPIO4...vstup B pull-up
GPIO5...vstup A pull-up
****************************
Takto jej inicializuji:

  GPIO:=0;
  CMCON :=%00000111;           //vypnout komparatory
  ANSEL:= %00000000;             //vypnu AD vstupy
  TRISIO:=%11110011;              //GP<2:3> out ostatni in
  WPU:=   %00110011;               //nastavime pull-ups
  OPTION_REG:=%01011000;  //
  INTCON:=%00000000;

Vsechno funguje az na vystup GPIO3. Je tam napeti cca 0.2V a prijde mi
jako kdyby nebyl pritazen na zem jak by mel byt po zapnuti - druhy
vystup je v nule. Vim, ze je na nem MCLR a mam jej nastaven spravne. Na
vystupech jsou poveseny zatim LED pres odpor k zemi.

Koukal jsme do toho vcera celej vecer, ale proste asi neco nevidim.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info