Re: Operaèní zesilovaè

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Březen 11 12:33:32 CET 2007

>chtel bych se nechat poucit, jaký je rozdíl mezi kompenzovaným a
>dekompenzovaným operacním zesilovacem? Mohu poprosit o radu?

Kompenzovany operacni zesilovac bude stabilni i
pri zesileni 1, coz je ovsem dosazeno na ukor
sirky pasma a rychlosti prebehu. Pro stejnosmerne
a temer stejnosmerne pouziti to naprosto staci.

Dekompenzovany ma vyznam tehdy, kdyz pouzivame
vetsi zesileni a chceme dosahnout dostatecne
rychlosti prebehu a frekvencniho rozsahu. Pak se
pouzije kompenzace 'tak akorat' pro nase zesileni.

J. Hanzal