Cizi nezabezpecene pocitace (Bylo: Seznamovani se s linuxem)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Březen 10 09:11:58 CET 2007

Podle me je to jednoduche. vyjezd technika zaplati, ten ktery ho
zavolal. Dotycnemu s malym datovym limitem hodim do schranky dopis, ze
ma nezabezpecenou sit a kdokoliv s implicitnim pripojenim se na nej
muze napojit (osobne za nim nezajdu proto, ze by po me jeste zacal
rvat co mu lezu na pc, i kdyz bych klidne mohl byt ten technik co to
vubec nema v popisu prace.) Pokud uz se s nim bavim, tak mu ukazu nebo
reknu jak to zmenit a uz je to na nem. Co se tyce moralni opravnenosti
pripojeni. Tak v okamziku kdy lustim jakekoliv heslo nebo klic, tak je
to poruseni moralky. Stejne tak je to i poruseni moralnich zasad,
pokud tam bude mit nastaveno SSID "SOUKROME" "NEPRIPOJOVAT" nebo neco
podobneho.

Honza K

PS: Existuje nejaky zakon ktery to zakazuje? Nebo jinak receno, pokud
zjistim, kdo se mi takhle pripojuje na AP pres kradene heslo, je
nejaky zpusob, jak na nej postvat policii? (pokud mi vykradou byt, tak
to policie resi a pokud vim kdo to udelal, tak ho obcas i chytne)