Stale problemy s ADE7756

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Březen 9 20:39:20 CET 2007

Ahoj,

> Zakladni zapojeni na kterem to testuji je to co je uvedeno v datasheetu u
> ADEcka (testovaci obvod) s tim ze oba vstupy ADEcka necham naprazdno.

Ja osobne by som ten reverz error eng. robil tak, ze by som si precital
datasheet, v ktorom je napisane, ze max. hodnota na vstupe CH1 a CH2 je
+-1V. Zobral by som dve tuzkove baterky, postavil si z R dva delice napatia,
ktore by som pripojil na vstupy CH1, CH2 a sedel by som nad tymto, pokial to
nebude chodit. (Nezabudnite si spravne prepojit zeme).

A.

p.s. kedze na webe je nejaka app opisujuca wattmeter, tak to chodit musi.

Si žena? A chceš vedieť všetko?
http://www.lesk.sk