Tlakové ventilátory

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Březen 9 20:38:13 CET 2007

Tak už jsem doma. Na ventilátoru je logo PAL Autobrzdy a objednací číslo
03-9220-06.

Někdo tu psal, že je tento ventilátor hlučný. To je relativní. Je možné,
že je hlučný po 15-ti letech v autě. Ten co mám já na stole je taky
použitý, ale mám v něm nový motor 24V (původní 12V byl zadřený). Hluk
tam samozřejmě je. Je způsoben šuměním velkého množství vzduchu. Určitě
ale ne výraznější mechanický hluk. Pro můj účel je zcela vyhovující a
byl zadarmo :-)).

     Martin.

Cihak@dkv.lbc.cd.cz napsal(a):
 > Bohužel se domů dostanu až v pátek večer. Pak Vám to označení mohu
poslat.

 >     Martin.

On Behalf Of Šula Miloš
 > Sent: Wednesday, March 07, 2007 11:17 AM
 > To: HW-news
 > Subject: Re: Tlakové ventilátory
 >

 > Tady tyto ventilátory SUNON bohužel nemají žádný tlak při tomhle
objemu. Nicméně ta myšlenka použít ventilátor větrání z auta je
zajímavá. Bohužel se nikde nemůžu dopídít kdo tyhle ventilátory do aut
vyrábí, abych se jich mohl zeptat na podrobnější informace o průtoku a
tlaku.Není na tom ventilátoru ze škodovky nějaká firma nebo označení ?