Zesilovac k PC ?

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Pátek Březen 9 16:01:31 CET 2007

On Fri, Mar 09, 2007 at 03:42:45PM +0100, Pavel Novotný wrote:
> Neco mi unika nebo jsem v oblasti, kdy se HiFisti dohaduji zda je
> lepsi opticky ci eletricky digitalni kabel, pricemz to z logiky veci
> musi byt suma fuk, oni presto pri poslechovych testech hlasuji
> a jejich pravdu jim nikdo nevezme. :-)

No tak pozor. Po metalickem dratu se Vam muze prenaset ruseni. Proc
myslite, ze se delaji opticky kabely? Samozrejme, ze data se prenesou
pokazdy stejna, ale po tom dratu Vam moze jedno zarizeni rusit druhe,
pokud je nekde neco blbe udelano (zeme).

Kamos si propojoval PC -> receiver -> TV a kdyz mel pustenou TV, tak mu
to brucelo 50Hz do beden. Poresil to optickym kabelem PC -> receiver.
(Zkousel pichat vsechno do jedne zasuvky apod - nic nepomahalo.)

--
Zito