RE: cim rozpustit barvu na akrylovém základě ?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Březen 9 14:59:18 CET 2007

Moje zkušenost je taková, že částečně zaschlé kapky akrylátové barvy rozpouštím zase akrylátovou barvou. Prostě jí na kapku kápnu znovu, a než zaschne, všechno to umyji vodou.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com