Konektory do citroenu ZX (snad ne moc OT)

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Březen 9 13:09:49 CET 2007

Jste si jisty ze je to tim konektorem? Podobny problem shodou okolnosti
nedavno resili mi dva kolegove (jeden Renault, druhy Honda), a prestoze to
jsou celkem nova auta, v obou byla regulace otacek resena celkem archaicky -
obycejne odpory z odporoveho dratu a u obou byla stejna zavada - ty odpory
proste shorely. Minimalne u jednoho z nich se ta zavada neobjevila poprve,
takze to je mozna docela bezne.

Dusan Dolezal