Zesilovac k PC ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Březen 9 11:25:12 CET 2007

Jednou byl v casopise SV (Stereo Video) nejaky komentar k testu, nebo test
se zesilovacem za cca za pul melounu a druhy byl asi za trictvrte melounu.
Omluvte prosim moji pamet, pokud nesedi cisla, ale rady jsou v pohode.
Kdyz pry prisla slecna dotycneho testera, tak kdyz slysela ten drazsi, tak
pry rekla, a nehraje to o neco lepe ?
Ja jsem kdysi dovazel autoradia a zesilovace a reprobedny z nemecka.
Mel jsem doma udelanou poslechovou mistnost, kde bylo mozno zapojit jen
nektere a nebo vsechny repro. Nejlepe to hralo, kdyz jsem zapojil vsechny
:-) a to nektere staly nekolik set marek (tehdy). Zesilovac 600 DM a k tomu
ekvalizer od stejne firmy. Nejhorsi je, ze pokud si zvyknete na kvalitni
poslech, tj. dobry zesik, dobre bedny, tak neni cesta zpet. Budete si
pripadat jako nahluchly. To same se sluchatky. Nedam dopustit na Sennheiser
sluchatka a to jsem mel i nekolik typu od KOSS nebo Bayerdynamic apod. A
jeste se zminim o jednom. Nektere starsi elektronkove zesilovace maji bozi
zvuk.
Rozhodne nepodlehnete reklame a nekupte nejake Genius xxxx k PC.
Jindra Polivka

Jak jsme zjistil, tak nejcasteji posloucham hudbu z PC, pri snaze najit
k PC (zvukovka X-Fi) adekvatni reprobedny jsem zjistil, ze krome plastovych
sumitek s 12V adaptery a udavanym MPO x set W :-) na trhu nic co by
me zaujalo neni.

Nasteti se mi prave podaril dobry obchod a koupil jsem nove regalove
reproduktory Monitor Audio Bronze 1 za cca 1000 Kc, no nekupte to, kdyz
to bylo tak levne a tuna je prodavaji za vice nez 400 sFr.
http://www.buchmann.ch/catalog/product_info.php?cPath=20_317&products_id=5309
Nicmene ted musim vyresit nejaky adekvatni zesilovac za minimalni penize
a zde by se hodila rada.
Asi se mi nebude chtit utratit 10k Kc za zesilovac tak jsme myslel nejaky
bazarovy, aukcni ci zastavarensky dobry nakup. Nicmene, kde a po cem
se poohlizet.

Predem dekuji za zasvecene rady.