Zesilovac k PC ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pátek Březen 9 02:47:37 CET 2007

Jak jsme zjistil, tak nejcasteji posloucham hudbu z PC, pri snaze najit
k PC (zvukovka X-Fi) adekvatni reprobedny jsem zjistil, ze krome plastovych
sumitek s 12V adaptery a udavanym MPO x set W :-) na trhu nic co by
me zaujalo neni.

Nasteti se mi prave podaril dobry obchod a koupil jsem nove regalove
reproduktory Monitor Audio Bronze 1 za cca 1000 Kc, no nekupte to, kdyz
to bylo tak levne a tuna je prodavaji za vice nez 400 sFr.
http://www.buchmann.ch/catalog/product_info.php?cPath=20_317&products_id=5309
Nicmene ted musim vyresit nejaky adekvatni zesilovac za minimalni penize
a zde by se hodila rada.
Asi se mi nebude chtit utratit 10k Kc za zesilovac tak jsme myslel nejaky
bazarovy, aukcni ci zastavarensky dobry nakup. Nicmene, kde a po cem
se poohlizet.

Predem dekuji za zasvecene rady.