OT: Seznamovani se s linuxem

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Čtvrtek Březen 8 21:00:09 CET 2007

Petr Zahradnik napsal(a):
> A ja zase nechapu, proc patras, o co mi jde. Nejde mi vubec o nic.
> Zeptal jsem se velmi slusne, jestli je to OK, kdyz se nekdo napoji na
> cizi WiFi AP. A Ty jsi vyskocil jako certik z krabicky, ze ses nikam
> nenapojoval a ze se pujdes domluvit. Tak jsi mi to vysvetlil a me zase
> nebylo jasne, jak tedy vis, ze tam je internet. A Ty opet vyskakujes.
> Tak co Ti na to mam rict? Neni duvod se vztekat, vsak ja se jen ptam a
> Ty mi vubec nemusis odpovidat, proste me posli do haje, at se blbe
> neptam. No a ja se ptat nebudu :-)
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

To proc se vztekam je prave to mravokarectvi, kdy automaticky
predpokladas, ze jsem nekoho poskozoval (nevim kam jinam ten dotaz od
tebe smeroval) zvlast kdyz jsem nenapsal nic jineho nez ze jsem zapnul
PDAcko a naskocil mi stabilni signal AP bez loveni signalu na hranici
prijmu.

Kdyz uz jsme u toho - bylo by celkem logicke, ze je temer legalni se
pripojit do nezabezpeceno AP (zamrne pisu nezabezpeceneho ne se
prolamovat pres zabezpeceni) - preci nemuzu vedet ze to neni zrovna AP
nejake firmy, ktera to dela jako dobrocinnost.
Uz jsem nad tim premyslel a pokud bych mel dostatecnou volnou kapacitu
tak bych klidne pokryl kus prostoru pred barakem uplne zdarma - mam 20GB
a vycerpam ani ne 1/5 proc to nenabidnout tomu kdo to zrovna potrebuje -
mozna by bylo vsem mnohem snaz.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info