OT: Seznamovani se s linuxem

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Březen 8 20:18:27 CET 2007

Nedovolim si zareagovat.... ve vetsich mestech jsou primo AP, ktera jsou
pro volne vyuziti internetu. Vetsinou na hotelech a v okoli kavaren. Byl
jsem ted v Brne a okolo hotelu Kozak je moznost  pripojit se lokalne bez
problemu. Dam jen vyhledat sit a pripojit se.... a uz to slape. Dokonce
defaultne nastavene Wifi se samo zepta, jestli se chci pripojit na tu a
tu sit.... ?

Co se tyce lam, kterí si neumi zabezpecit pripojeni / zmenit defaultni
hodnoty treba ADSL modemu / byt to je v navodu /....kdyz to neumim, tak
se do toho ne.....  Ja se taky nevrtam v plynovym kotli, pte mam strach
ze mi to bouchne. ( a zavolam odborniky)
Kdyz dotycny holt nema strach o sva data ( a internet az v druhe rade)
tak je to stejnej trouba, jako ten co se vrta v plynovech spotrebicich.
S tim rozdilem, ze v druhem pripade mohou byt nasledky horsi....

Nemam rad mravokarnost, ale tihle lide si primo koleduji, aby se na ne
nekdo pripojil a treba jim zatocil  s pripojenim. To ze si to neumi
zabezpecit je opravdu neomlouva.
Pokud si tam nastavi WEP, ci jine prostredky a nekdo se mu tam naboura (
a ze to taky jde) to je uplne jina vec, alespon z meho pohledu.

Ja kdyz nechci , aby se mi nekdo prochazel po zahrade, tak si ji
oplotim! Tim dam dostatecne najevo, ze NECHCI aby mi tam nekdo lez.
Pokud tam ovsem mam plot jen ze tri stran, nemuzu se divit, ze mi tam
chodi kluci cutat fotbal a obcas se zakousnou do jablicka spadleho z me
jablone na zem.
Asi tak to citim ja!