OT: Seznamovani se s linuxem

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Březen 8 18:12:59 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 8.3.2007 od CNCnet.info:

> Ale no tak!!! Ja jsem nepsal ze jsem se do te site pripojil - jen
> jsem zapnul monitor zda tam nejaka WiFi jede.

Aha. Tak to jsi nemusel zase moc zapinat, to se da myslim
predpokladat, ze vsude mozne jede nejaka WiFi :-)

Tedy se zeptam uplne jinak. Kdyz ses do te site nepripojil, jen jsi
zapnul monitor, jak si tedy muzes byt jisty, ze ta WiFi sit je
pripojena do internetu? Ze to nemaji treba mistni decka mezi chalupama
na pareni her po siti? A nebo ze tam nema mistni svaz chataru
chatarsky intranet s informacemi, kdy bude mistni taborak?

> Nejak si neumim predstavit, ze bys myslel vazne, ze budu budovat
> trvale domaci pripojeni na net na tom, ze jsem zrovna ulovil nejaky
> AP.

Ja jsem ti nerikal, ze mas lovit, Ty jsi psal, ze jsi lovil a ze jsi
odchytil nejakou WiFi. Co ja vim, co tam budujes na cizim AP?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz