TURBO OT: Pripojeni na internet. Re: OT: Seznamovani se s linuxem

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Březen 8 11:15:44 CET 2007

Nevim jaka je situace co se tyce dial-upu dnes, tim spise nemam informace o
situaci na slovensku, ale v dobe, kdy ja jsem tuto domenu natrvalo opustil,
jsem tim vyrazne usetril. Proste dial-up mne stal dvakrat az trikrat tolik
(jak ktery mesic) co alternativa pri mnohem nizsim komfortu.

Jakub