OT: Seznamovani se s linuxem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 8 11:14:14 CET 2007

Ten zasadny rozdiel je v tych prachoch co do tych windouzov boli vrazene
zo vsetkych stran. To tie linuxy nadsenim jednoducho nedokazu plne nahradit.

Takze ten zasadny rozdiel pre nas je, ze u Windouzov je ta sanca ze to
vsetko pojde na prvy raz ovela, ovela vacsia. Ked to na prvy raz nejde,
trocha sa ta rovnica nakloni v prospech linuxov, ale ozaj len trocha -
napokon to sam pisete. Proste ked zoberiem cely ten vzorec, vychadzaju
mi tie vindouzy lepsie.

Ja si samozrejme uvedomujem aj plusy aj minusy a aj to ze vzorec sa s
casom aj okolnostami meni.

 > Ted me napada, ze to je vlastne dalsi duvod proc by  na skolach mel
 > byt alespon nekde linux, aby se studenti s linuxem seznamili a nemeli
 > pak takove problemy jako mate vy.

Pozrite sa, ako _uzivatel_ som s unixami robil uz pred x rokmi, tak ako
aj trebars s nejakym VAX/VMS, OS na Archimedovi (dnes RISCOS), a ako
_uzivatel_ som mal tie iste problemy ci neproblemy ako s linuxom ci dos
ci win. Problemy nastali s niecim uplne inym.

To, ze by na skolach linux mal byt uz len ako ukazka toho ze existuje
nieco ine ako vindouze s tym nejde inak nez suhlasit; ale ze by to
vyriesilo

wek