OT: Seznamovani se s linuxem

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Čtvrtek Březen 8 11:09:11 CET 2007

No ale to uz trocha prehanas.
Ani na Win preda neexistuje v pripade problemov "lacne riesenie".

Napriklad mne sa pri kazdom spusteni znova a znova spusti instalacia
novej tlaciarne. Je to otrava tak som volal MS Hotline (ked uz mam
tie legalne Windowsy) :)
Po polhodine stupidnych otazok akoze ci mam kabel pripojeny a pod.
sme riesenie nedosiahli,  vraj je to problem vyrobcu tlaciarne.
Takze to iste na hotline HP :) A potom este mailovanie s vyrobcom
driveru, vyrobcom chipsetu na port a po pol roku "lacneho riesenia"
je problem trvaly.  A tiez som na to potreboval internet, telefon,
dokonca sme si aj jeden papierovy dopis vymenili :)

Zaver: to co pises nie je problem Linux/Windows.

--
	Ing. Richard Balogh

	Katedra automatizacie a regulacie
	Fakulta elektrotechniky a informatiky STU
	Ilkovicova 3
	812 19 Bratislava

	mail: balogh@elf.stuba.sk
	tel.: 02 / 602 91 411