OT: Seznamovani se s linuxem

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Čtvrtek Březen 8 10:56:10 CET 2007

Jan Waclawek napsal(a):
> Samozrejmym predpokladom je neobmedzeny internet "zadarmo" (nech uz je
> ten model akykolvek, napr. "aj tak to uz mame zaplatene"); ak nie je,
> treba to zaratat do nakladov.

Nezlob se na me, ale tohle je uz trochu prehnane - vcera jsem byl na
chalupe v Jiznich Cechach - cca 15km od hranic - vesnice pocitam tak 30
stalych obyvatel zbytek luftaci - pustil jsem PDAcko a zapnul WiFinu -
naskocil mi bez nejakeho loveni signalu stabilne jeden AP.

Kamarad se pred pul rokem stehoval do o neco vetsi vesnice a do 2 mesicu
mel pripojeni takove ze bez problemu kecame po Skype.

Hromada lidi plati tisice za mobily a nadava, ze je drahej internet. Ja
jsem pred trema roky zrusil pevnou linku - mobily mame stazeny na
minimum a veskera komunikace jede po internetu s celou rodinou.
Ten internet jsem udrzel i kdyz manzelka byla na materske a ja rok na
neschopence a penez bylo zatracene malo. Jestli nekdo nadava ze nema
internet (mysleno pevne pripojnei) tak je to hlavne nechut ot resit.
Mimochodem pises o neomezenem internetu - na veskery provoz domacnosti,
weboveho serveru, mailu (manzelka pise pro noviny tak tudy tecou full
fotky)atd. mi staci 4GB za mesic.  A to z toho pulku dela ten Skype a
neskutecne dlouhe vykecavani na nem - neni problem kecat 2h v kuse.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info