OT: Seznamovani se s linuxem

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Čtvrtek Březen 8 09:31:32 CET 2007

Za 1 Kč škola odkoupila pouze HW. Veškerý SW dodaný v akci Indoš je pouze pronajatý. Jenom Win.2000 věnoval Bill Gates při návštěvě ČR školství zdarma.
I tak se Autocont snažil tvrdit, že si ho musí školy koupit. To ale neprošlo. Byl jsem na seminářích, kde se vždy řešily nové smlouvy s AC. Bylo nemožné je
nepodepsat, pokud nebylo dost peněz na nakoupení veškerého SW na server, alespon Office na stanice a zaplacení někoho, kdo se o vše bude starat. Pokaždé
byl závěr, že je snažší smlouvu opět prodloužit. Takový "kšeft", jaký si zajistil autocont akcí Indoš, bych jednou za život také chtěl. Teď to už asi bude nutné
smlouvu neprodloužit. Proto vidím jedinou možnost přejít na freeware.

Jinak všem děkuji za rady. Je to pro mě šance, jak se něco naučit. Škola bude muset trpět počáteční problémy když nemá peníze. Jen nevím, zda budu mít
dost času. Zatím si nedovedu představit, kolik ho bude potřeba.