OT: Seznamovani se s linuxem

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Březen 7 20:29:15 CET 2007

Take vam radim ubuntu. Co se tyce skolnich porgramu, tak v linuxovych
distribucich je spousta vyukovych programu pro zakladni skoly, ale je
pravda ze nevim jak na tom jsou.

Ale jeste Vam dam jednu radu. Poptejte se na informace na forum k
ubuntu (http://forum.ubuntu.cz/). minimalne jeden clovicek co tam
prispiva uz delsi dobu spravuje celou skolni sit nejake skoly na
Linuxu, vcetne serveru, obyc kompu prost se vsim vsudy a minimalne
take dela nejake seminare zamerene na toto tema, takze tam dostanete
opravdu relevantni informace od nekoho kdo resil  stejny problem.