OT: Seznamovani se s linuxem

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Středa Březen 7 09:43:54 CET 2007

At 09:29 7.3.2007, Jan Waclawek wrote:
>Mno tak tomu hovorim riesenie. Nie je to nahodou len dalsi megagiga
>soft, ktory musite rozchodit ako prvy? Je to ozaj len taky maly
>trivialny problemik? A na tom virtualnom stroji sa potom bez problemov
>tie linuxy nainstaluju brm brm?

Ano.

Krome desek s debilnima pseudo-RAIDama (Promise.die.die.die) se mi Linuxy
(pouzivam jen Red Haty) nainstalovaly vsude brm brm. Na tyhle masine bezi
RHEL ve VmWare, kde si nejdriv kazdej soft vyzkousim ve stejny (vyrazne
podobny) konfiguraci jako na hlavnich serverch a pak to primo z toho VmWare
rozdistribuuju (brm brm na 100+ serveru).

BTW: Pojmenovavat 'dvoupismenne unix prikazy' jako zle,zle,zle, to neni
flame? S tzv. holym linuxem nadelam vic prace nez s holyma woknama, tam
proste neni vubec nic.

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://vystava.kostky.org - Vystava LEGO: Hracka i hobby Svitavy.