OT: Seznamovani se s linuxem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Březen 7 08:46:37 CET 2007

Mno, teda ak mam Vas prispevok zhrnut v menej optimistickej tonine:

- musite uz mat PC s Win, kde vsetko ide bez problemov, t.j. minimalne
2ks PC a jednu licenciu Win. Treba mat aj dve sady periferii (monitory,
klavesnice)
- musite mat ultrarychle pripojenie s neobmedzenym mnozstvom stahovanych
dat (prip. prislusny rozpocet)
- "samozrejme" musite to mat zosietovane
- ak ste sa uz rozhodli ako linuxovy experiment pouzit nejaky starsi
crep, musite mat len tak v sufliku extra RAM ci ine sucasti, pre pripad
ze to "nepobezi"
- mno a samozrejmostou je aj obrovsky disk na ktory sa cez apt-get
nainstaluje "cokoliv"
- no a musite mat cas, spustu casu

Mne toto ako riesenie nepripada, mozete ma nazvat ze som negativisticky
frflos...

wek

PS Ja s textovym rezimom samozrejme ziadny problem nemam, naopak,
pracoval som aj na terminaloch aj cez telnet; ale vadi mi, ze v modernom
linuxe su jednak tie stupidne oknoidne aplikacie ktore su zle, zle, zle,
a druhak tie stupidne unixoidne dvojpismenove aplikacie ktore su zle,
zle, zle. Ten MC nesiaha staremu dobremu VC ani po clenky. Zlaty DOS...
A to pritom neznasam M$...