OT Re: Analog devices seminar

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Březen 7 06:20:11 CET 2007

Doufam ze se mylim - kdyz jsem se byl podivat na setkani absolventu
skoly kde jsem i ja rozum bral, odnesl jsem si pocit, ze pro pedagogy
je nejdulezitejsi jejich vedecky rust a prace na grantech. Studenti ze jsou
jen vicemene trpeni. A k tem osciloskopum a dalsim pristrojum ze je
nepousteji aby je nahodou neposkodili.

Z doby svych studii musim konstatovat ze jsem ziskal dost informaci
co se mi pak v zamestnani hodily ve studentskem vedeckem krouzku,
pri normalni vyuce by mi zustaly utajene.

Pokud se ozvou pedagozi ze studenti jsou taky pekna pakaz,
ze by ty pristroje skutecne ponicili a ze se snazi studium co
nejvice odflaknout, jsem ochoten dopredu pripustit i tuto moznost.