OT Re: Analog devices seminar

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Březen 6 20:46:09 CET 2007

> Ahoj,
>

> 3. To by musel byt zaujem o taketo veci aj zo strany skoly - u nas na FEI
> je
> jednoznacny odklon od elektroniky, hlavne praktickej. Prakticke veci su
> totiz
> drahe. Radsej si tu vsetci vsetko odsimulujeme. Nie je sice problem
> odprednasat
> hocico, ale ked potom na cvikach nemate moznost skusit si to naozaj,
> potom
> to velky zmysel nema.
>
> Tak na toto Ti poviem len jedno, zober si nejaky lepsi novsi osciloskop a
> [...]

A este merat signal kvaziperiodicky, ci skumat Fourierku nejakeho signalu...
Suma sumarum, ja by som ineho studenta ako minimalne 6-taka ku 100MHz
digitalnemu osciloskopu takticky nepustal. Iny by totiz mohol by mat blbe
otazky.

A.

CHCEME ROZDAŤ TISÍCE. Vyhraj 1000 Sk okamžite a hraj o 100 000 Sk!
http://www.superpeniaze.sk/