OT Re: Analog devices seminar

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Březen 6 20:17:09 CET 2007

Ahoj,

3. To by musel byt zaujem o taketo veci aj zo strany skoly - u nas na FEI je
jednoznacny odklon od elektroniky, hlavne praktickej. Prakticke veci su totiz
drahe. Radsej si tu vsetci vsetko odsimulujeme. Nie je sice problem odprednasat
hocico, ale ked potom na cvikach nemate moznost skusit si to naozaj, potom
to velky zmysel nema.

Tak na toto Ti poviem len jedno, zober si nejaky lepsi novsi osciloskop a
skus studentom ukazat, ako sa robia napr. take presne merania. Aby to ten
student pochopil, musi vediet, ze chytat bude rozne rusenia, ci cudne
signaly zo siete, ci to, ze ked to vzorkuje, tak mu to tu spicku nemusi
chytit, lebo mu to akurat odfiltruje to vzorkovanie toho osciloskopu. Ci co
to je prenosova funkcia sondy osciloskopu a tak. Takze musi to byt taka mala
chodiaca encyklopedia... A potom este jedna vec, pokial sa pamatam, tak na
prednaskach nikto nikdy nespomenul suvislosti medzi vecami, a to nedaj boze
este spomenut latku ineho prednasajuceho ci odkazat sa na neho vo svojich
prednaskach. Takeho som mal jedneho, ale ten to vzdy spomenul len okrajovo
dvoma vetami, ked mu ostal cas.

A.

p.s. ja viem, som maximalista, ktory chce merat mikrovolty na neharmonickom
signale v case...

Si muž? A chceš porozumieť ženám?
http://www.lesk.sk