SMD osazovani

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Březen 6 19:45:43 CET 2007

Dobrý den,

Nesledoval jsem celou diskusi od začátku, ale jak jste přišel na 10.000
za šablonu na pastu ? U českých výrobců stojí tak 2.000-3.000,- Kč .
Rozhodně 100 ks už je množství, při kterém je rozumné o osazení
automatem uvažovat, na automatech osazujeme i menší množství, někdy i
jen 20-30 ks. Závisí na složitosti desky. Ono se to zase vrátí na
kvalitě a spolehlivosti.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel