SMD osazovani

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Úterý Březen 6 19:39:41 CET 2007

Lak je pajitelny, nepajiva maska neni. Je to na zarizeni, ktere jsem
vyrabel vzdy kusove = 10 DPS a vse jsem pajel rucne, takze nepajiva maska
byla zbytecna. Ted se mi toho ale najednou seslo vic a je 130 DPS a to se
mi pajet nechce a ani na to nemam cas... tistaky jsou uz ale ve vyrobe,
takhledam neco/nekoho kdo to osadi... nez bych mel davat 10k za sablonu,
tak si to radeji zapajim sam... Uvidime jak to skonci - uz se mi nekdo
ozval, ale cenu jeste nevim... Diky vsem za tipy a rady...

S pozdravem
R. Horinek

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/