Re: Analog devices seminar

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Březen 6 11:41:02 CET 2007

Myslim ze si jej pamatuji. Jednou jsem jej slysel jak vypravel ze mu riikal jeden absolvent:
"Tady jste do nas hustili vysokou matematiku, ted delam mistra a z matematiky mi staci
kdyz si umim spocitat ktera ze zenskych co pracuji na lince kdy odejde na materskou."
Skoda ze (alespon jak jsem se ptal na FEL) se ted uz nepestuje postgradualni studium.