OT Re: Analog devices seminar

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Březen 6 08:27:45 CET 2007

Nadherna odpoved, asi niet co dodat (ledazeby sa spomenuli este
paprdovia :-) )

Oni ti studenti su v tom veku este deti a nevedia co potrebuju, casto im
to jednoducho treba vnutit. Na druhej stane ti co na to pridu co
potrebuju to uz obvykle nemaju sancu ziskat dennym studiom...

No a ze zastupenie AD si nehladi svoju potencialnu klientelu, tak to je
jednoducho len nasledok nasho narodneho nedostatku business kultury (nic
v zlom, proste toto sa za tych par rokov co sme nuteni byt samostatni
neda naucit) - nehladiet do buducnosti a zit z pritomnosti nedajboze
minulosti, to je len miernejsia forma toho co predviedli divoki
privatizeri...

wek

PS. Richard, na ktorej katedre posobite?