OT Re: Analog devices seminar

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Úterý Březen 6 07:54:14 CET 2007

balu@home wrote:
> Tak sa
> tak interne seba sameho pytam, ci sa aj pedagogovia nemusia sami
> vzdelavat a snazit sa aby sa aby ucili aktualne veci...

Musia, musia, ale:

1. Nase zastupenie AD je neuveritelne neschopne, zatial som sa na kazdy
seminar prihlasil tak, ze som sa to dozvedel od kamosa, ale len RAZ mi
prisla pozvanka od nich. Dokonca ked som nasiel pozvanku na ADI a napisal
som ze sa prihlasujem, tak ma odpinkali, ze vraj kam sa ponahlam, seminar
je az za pol roka. Za pol roka samozrejme zabudli :)

2. Naposledy som bol na seminari ako na dovolenke. Ked sa musi clovek stale
doprosovat sefa, ktory sa na to diva ako na zabavku :) - co je vlastne pravda.

3. To by musel byt zaujem o taketo veci aj zo strany skoly - u nas na FEI je
jednoznacny odklon od elektroniky, hlavne praktickej. Prakticke veci su totiz
drahe. Radsej si tu vsetci vsetko odsimulujeme. Nie je sice problem odprednasat
hocico, ale ked potom na cvikach nemate moznost skusit si to naozaj, potom
to velky zmysel nema.

4. A nakoniec by museli o take veci mat zaujem sami studenti. Vyberove predmety
v ktorych sme sa snazili o nieco prakticke su tazsie, takze si radsej vyberaju
"simulacne" a moje oblubene odchadzaju do prepadliska dejin...

5. Vacsinou nie je naozaj ziaden problem naucit aj posledne novinky, lenze zaujima
to naozaj asi tak 5 - 10 % studentov. Takze to riesim nepravidelnymi a nepovinnymi
seminarmi, kam pride z celej fakulty a blizkeho okolia asi tak 10 ludi. To ale nie
je efektivna praca, skorej hobby :)

Richard Balogh

--
	Ing. Richard Balogh

	Katedra automatizacie a regulacie
	Fakulta elektrotechniky a informatiky STU
	Ilkovicova 3
	812 19 Bratislava

	mail: balogh@elf.stuba.sk
	tel.: 02 / 602 91 411