Procesor?

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Úterý Březen 6 07:39:56 CET 2007

Dobrý den,

Dík, myslíte, že by mělo smysl tam místo toho zakončení tam osadit druhý
PII 400MHz? Jinak to má 512MB paměti, 10000ot SCSI HDD a běží na tom
(kupodivu docela slušně) Mandriva?

Zrychlilo by se to? Používám to jenom na internet, a na hraní s
Mandrivou. Mám tady ještě jeden funkční počítač, ze kterého by šel ten
procesor vykuchat.

--
Aleš Filip
ICQ:64650313