Analog devices seminar

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Březen 6 00:13:25 CET 2007

Bez pochopení základů nepochopíš to další. Pedagog nemá za cíl tě naučit
nové věci, ale HLAVNě naučit studenty samostatně myslet v daném oboru. A
kecnuli tam taky nevýhody těch kterých převodníků? Třeba že SD vyššího než
3. řádu píská a to pískání se následně složitou logikou odstraňuje (rozloží
do šumu) ale nikdy není 100% a bez chyb...

JL.

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>

akurat som sa vratil zo seminara ANALOG DEVICES / High Speed Systems
Applications Seminar a musim si opat povzdychnut ;-)
James Bryant bol standardne vyborny a velmi zaujimavy, jeho kolegina sa
trochu tazsie sledovala, ale obsah tiez standardne vynikajuci. Coho sa
ale tyka moj povzdych je to ze som si zase spomenul na to co nas ucili
na univerzite. Na priemyslovke ale aj na fakulte sa stale ucia asi 3
druhy prevodnikov, z ktorych dva sa uz nepouzivaju vobec a treti sa v
povodnej forme uz nevyskytuje tiez. Napriek tomu vsetky "nove"
architektury, ktore sa v sucasnosti pouzivaju su na svete uz peknych par
rokov na to aby boli zaradene do osnov, bohuzial sa tak nedeje. Tak sa
tak interne seba sameho pytam, ci sa aj pedagogovia nemusia sami
vzdelavat a snazit sa aby sa aby ucili aktualne veci...