Re: Ochrana žiaroviek 230V

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Březen 5 16:47:15 CET 2007

Termistor do svítidla (případně ke každé žárovce - do série), stejný
princip se používá v PC zdrojích, ale tam je to spíš aby nevyhazoval
jistič.

Nebo odpor+relé se spožděným přítahem, buď hotový výrobek nebo bastl s
kondenzátorem. Kdysi dávno jsem viděl i v amatérském rádiu článek
"elektronika šestří žárovky", třeba někdo bude vědět a mít ho po ruce.
Jenže žárovka stojí deset korun a ten obvod určitě vyjde dráž.

P.K.