Procesor?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Březen 5 15:31:40 CET 2007

1) Nejstou to "sloty A", ale "sloty 1". Slot A = první Athlon, slot 1
= Pentium II a Celeron (pozdějc ho úplně nahradil socket 370).

2) Jak napsal Marek Sembol, místo jednoho CPU je tam to "končení
sběrnic". Taky jsem to v nějakým dvouprocesorovým počítadle kdysi
dávno viděl. Případně viz. manuál od mainboardu.

P.K.