PC klávesnice

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Sobota Březen 3 21:25:26 CET 2007

Před časem jsem se tady ptal, zda náhodou neexistuje klávesnice k PC, které by stačilo napájení 3,3V. Nikdo se neozval a PS2 je definováno pro 5V, tak jsem přistoupil k vlastnímu řešení. Jako nejjednodušší jsem považoval takové, kdy rozpojím napájení klávesnice a pullup odpory pověsím na těch 3,3V. Celé jsem to realizoval jako krabičku, vevnitř 7805 samozřejmě s blokovacími kondenzátory, mini DIN 6 a kabel od staré klávesnice. Pro GND, DATA a CLK je to vlastně jen prodlužka a napájení klávesnice je z  5 V. Jenže to nefunguje. Dokonce když tu "prodlužovačku" napojím na PC s tím externím napájením klávesnice tak to nefunguje. Netušíte v čem může být chyba? Vylučuji prohozené dráty.
Taky mě zarazilo, že v rozebrané klávesnici jsem našel v sérii s vývody DATA a CLK nějaké indukčnosti. Ale že by na frekvenci 17 kHz byl problém délky kabelu jen jeden nebo dva metry?
Král