ITER (bolo Elektromobil)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Březen 3 13:46:39 CET 2007

neprijemne, magnet quench je pomerne osemetna zalezitost. Obzvlast
pokial je v sektore tak tona helia ;-)
Mali sme par quenchov u supravodivych kavit (par desiatok litrov) a nasi
poziarnici mali celkom zabavu :-)
V LHC je system uzavrety, v pripade uniku sa plyn/zvysky kvapaliny
prehanaju cez ohrievac do warm recovery line a unik sa vracia naspat do
systemu.
Ale ma to aj svoje vyhody, ked niekto vola hasicov ani nemusi hovorit co
sa stalo, pocuju to po hlase :-))))
b.