ITER (bolo Elektromobil)

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Sobota Březen 3 12:46:27 CET 2007

"Nasledne zacne zlaty vek lidstva"
Tato slova jsem uz slysel od Wericha kdyz se rozplyval nad atomem
V podstate to oslavoval I ve filmu cisaruv pekar pekaruv cisar

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of martin vorel
Sent: Saturday, March 03, 2007 12:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: ITER (bolo Elektromobil)

Diky za zajimavy prispevek. Jak jsem pochopil, tak komunikacni oddeleni v cernu slouzi spis jako ozdoba na vecircich :p.
Je jasne, ze zakladni vyzkum je pro budoucnost nezbytny, a pokud se pri reseni dilcich otazek prijde na pouzitelne veci tak fajn.
Ona obecne popularizace vedy je hodne velky problem. Staci se podivat na dnes jiz zanikly porad Ces. televize - Popularis. Kdyz zil jeste p.
Jakes (presne tituly neznam) tak se na nektere prispevky dalo jeste divat. Posledni rok to ale byla snuska kecu o nicem. Staci se na popularis.cz podivat na nejake prispevky. Uzasna rozvita souveti s nulovou informacni hodnotou. Hlavne ze na vsechno sviti modre nebo cervene.
Jinak s tim www jste me dostal! uplne jsem zapomel ze to je produkt cernu! :) dobrou chut k obedu ... preje M.