Měřící trafo, kde koupit nebo nechat vyrobit ?

Sobota Březen 3 11:29:47 CET 2007

Hezký den,

    já právě nechci průvlekové trafo, ale "normální" měřící trafo, které
se zařadí před přístroj.

    Jinak trafo se dá zapojit oběma způsoby, je jedno jestli proud
zvyšuje nebo snižuje. Funguje to stejně.

    Použít jiný wattmetr nejde, žádný jiný nemám a tento byl za super
cenu :-D Jen je udělaný jako 60V/5A takže si jej musím trošičku
uzpůsobit k obrazu svému.

    U Brňáků jsem viděla hezká trafa a i provedení co se mi hodí za ceny
přijatelné, tak jim zkusím dát šanci :-)

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186