Elektromobil - OT

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Březen 3 10:06:39 CET 2007

> ITER resi vse :)
> http://www.aldebaran.cz/bulletin/2003_39_itr.html
> Rekl bych ze v roce 2050 bude doufejme uz aspon 10 komercnich
> fuznich reaktoru v behu. Pocitam ze typicky vykon se bude
> pohybovat kolem 1GW.
> Nasledne zacne zlaty vek lidstva... skonci doba kourova a
> zacne doba porozumeni (moje teorie zni: levna cista energie =
> konec vetsiny valek)

Idealisto :-))) ... cim snadneji nekteri lide k pecenym holubum padajicim z
nebe rovnou do huby prijdou, tim bude samozrejme svet rozpolcenejsi a valek
bude cim dale vic a cim dale brutalnejsich.

To si fakt myslite, ze projekt vybudovany za miliardy dolaru ve vyspele casti
sveta pomuze napriklad tou dobou uz zcela Cinou podmanene Africe a vsichni si
potresou rukama a budou zit v absolutnim blahobytu?

...jeste ze je ten vikend, jinak bych do takoveho OTcka vubec nesel

Jakub Serych