Elektronicky obojek - fakt existuje

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Březen 2 20:40:45 CET 2007

> Je zajimave , ze
> ti co maji nejvetsi uspechy s vychovou nezvladatelnych bojovych plemen
> pouzivaji vetsinou nejhumanejsi pristup k vychove . Koneckoncu jako
> vsechno
> je to v lidech .
>

> Absolútny súhlas.Psi sú moji najlepší kamaráti. Momentálne mám kríženca
> vlčiaka a ridžbeka a žasnem nad jeho inteligenciou. Kľudne to mohol byť
> smrtelne nebezpečný pes,keby som ho chcel tak vychovať ale je z neho
> kamarát dokonca so zmyslom pre srandu. Keď čítam debility,ktoré vykúmal
> [...]

Ked ste to tu uz zacali rozoberat, mna by zaujimalo, ci sa taky pes moze so
svojim panom hrat, teda pes s panom a nie pan so psom. Pripadne chcel by som
vediet ako to je, ked sa pes poriadne naserie a zacne stekat a robit panovi
rozne vylomeniny len aby ho poriadne nasral. No a do tretice, ako sa vo
vseobecnosti vyskusa dobre trenovany a vycviceny pes. To sa privedie do
uplneho zblbnutia a ma to tiez vplyv na jeho psychiku, takze jedine co
zostane je preventivne vpalit mu gulku? Teda pokial sa nenajde nejaky pan,
ktory by si ho aj napriek neuspesnemu testu nechal.

A.

p.s.: Minule som cestou z prace videl prvy krat psa, ktory skocil druhemu
psovi po krku so vsetkym co mal... Skoncilo to poznamkou jedneho z panov
"Ked viete, ze skace druhym po krku, nesmiete ho pustat bez obojku."

Najlepšie mapy na slovenskom internete!
http://mapy.zoznam.sk