LED multiplex

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Březen 2 19:50:22 CET 2007

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 02, 2007 4:08 PM
Subject: Re: LED multiplex

>Mno, neviem preco by to malo byt "samozrejme" ze to bude "smd ledka
>tribarevna". Mno ale predpokladajme, ze na to su dovody.

No samozrejme by to byt nemuselo, ale uz je to dost nahecmane, a 7mm
odstup ve trech ledkach v 3mm ovalnem pouzdru uz se dela jaksi blbe,
nehlede na to ze na ten plosnak narvete ledky a kam ridici logiku kdyz
udelate
dolu konektor na dalsi desku tak bude mit tolik pinu, ze se tam i ridici
elektronika blbe cpe, ten multiplex umozni alespon cast nozicek usetrit,
nejsem vubec zastancem multiplexu, uprimne ho nenavidim

>Inak este stale mi nie je jasne co presne je tisic a co pattisic, takze
>predpokladam ze v kazdych 7x7mm^2 su 3 ledky, dobre? To mi vychadza cca
>3x20.000 LED na meter stvorcovy. Ak budem konzervativny, a ratam 2V/10mA
>na LED, tak pri 1/3 plneho jasu mam 4kW. To nie je ziadna sranda
>uchladit ani unapajat; a to hovorime len o samotnych LED (OK boli tam
>nejake zjednodusenia, takze je to plusminus nejaky ten kilowatt, ale rad
>sedi). A o trvalom plnom jase ani nehovorim.

 no pocital jsem treba tu roztec 7mm ta na 20407 bodu chceteli 61221
 no pocital jsem treba tu roztec 15mm ta na 4444 bodu chceteli 13332

>Tie prudove zdroje zozeru v rade tolko isto (mozete optimisticky
>predpokladat, ze bude na nich o nieco mensi ubytok nez 2V, ale to nie je
>celkom jednoduche dosiahnut; pod 1V sa dostanete velmi tazko). A pri
>velkych celkovych prudoch vam zacne kurit este aj samotny plosak... A
>este sme sa nebavili o kureni zdrojov, ktore predpokladam ze z
>montaznych dovodov chcete dat do tej istej krabice ako samotny displej...

Jo jo myslim, ze velmi dobre vim jaky je problem to uchladit

>Mno a toto je len jeden z mnohych nadhernych problemov, ktore skryva
>takto navrhnuty displej. Tak preco docerta si prirabat problem este aj s
>multiplexom?

Jo jo problemy znam, ja si fakt nechci pridelavat problemy s multiplexem
jen rikam, ze jsou urcite mista, ktere sa nejak vyresit daji, samozrejme
pokud
jedu multiplex vetsim proudem tak je to stejne drsne.

Zdenek Aster