Odber trafa naprazdno - KOMERCE

Mirek Paták mi3@centrum.cz
Pátek Březen 2 17:17:34 CET 2007

 Noční svítidílka do zásuvky dělá www.eleco.cz        -> třeba jen pro
inspiraci k vlastní tvorbě

Některá jen svítí, jiná mají optočidlo + akumulátor - ne jen pro výpadky
el., ale děti si s nimi rádi hrají (Chameleon má 3barev. LED :-) )

Označení NAS, NOL - rychlé informace na eleco@eleco.cz
Mirek

-----Original Message-----
From: Miroslav Sinko [mailto:sinkomiro@rocketmail.com]
Sent: Friday, March 02, 2007 4:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: Odber trafa naprazdno

No tazko s tym odhadom. Ako som pisal pred par dnami, v jednej minivezi malo
trafo naprazdno odber 4W. Doma som v "haraburdach" nasiel velkostou podobne
trafo s odberom 1W. To 4W bolo moderne korejske, to 1W stare
ceskoslovenske...

Preco na LED nepouzijete zrazanie napatia na kondenzatore? Ak vase svetielka
budu dobre okrytovane, nemate sa coho bat.

miro