Odber trafa naprazdno

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Březen 2 16:24:32 CET 2007

REkl bych ze ty piditrafa co se dopst hreji i naprazdno, maji ucinnost kolem
50%. Co se moc nehreji, tak 30%.

Je mnohem lepsi natahat rozvody 5V a 12V do kazde mistnosti na nekolik mist
z poradneho kvalitniho centralniho trafa urceneho pro trvaly provoz.

----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>

Zdravim, mam takovy dotaz, da se nejak plus minus autobus odhadnout, jaky je
asi odber naprazdno takovych tech malych zalitych sitovych traficek (cca
2VA)? Chystam se ted delat doma nejake nocni/nouzova svetylka a kvuli
bezpecnosti bych je chtel radeji napajet pres male trafo. Uvazoval jsem i o
tom, ze tak dam nejakou fotodiodu/fotoodpor aby se to vypinalo pres den, ale
rikam si jestli ty ztraty trafa budou vyrazne vetsi nez odber jedne LEDky,
ze to snad ani nema smysl a muzu to proste nechat svitit porad. Muzete mne
nekdo trochu nakopnout?