Odber trafa naprazdno

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 2 16:04:14 CET 2007

No tazko s tym odhadom. Ako som pisal pred par dnami, v jednej minivezi
malo trafo naprazdno odber 4W. Doma som v "haraburdach" nasiel
velkostou podobne trafo s odberom 1W. To 4W bolo moderne korejske, to
1W stare ceskoslovenske...

Preco na LED nepouzijete zrazanie napatia na kondenzatore? Ak vase
svetielka budu dobre okrytovane, nemate sa coho bat.

miro

--- Dusan Dolezal <duffa@inmail.cz> wrote:

> Zdravim, mam takovy dotaz, da se nejak plus minus autobus odhadnout,
> jaky je
> asi odber naprazdno takovych tech malych zalitych sitovych traficek
> (cca
> 2VA)? Chystam se ted delat doma nejake nocni/nouzova svetylka a kvuli
> bezpecnosti bych je chtel radeji napajet pres male trafo. Uvazoval
> jsem i o
> tom, ze tak dam nejakou fotodiodu/fotoodpor aby se to vypinalo pres
> den, ale
> rikam si jestli ty ztraty trafa budou vyrazne vetsi nez odber jedne
> [...]

Looking for earth-friendly autos?
Browse Top Cars by "Green Rating" at Yahoo! Autos' Green Center.
http://autos.yahoo.com/green_center/