Elektromobil

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 2 14:26:45 CET 2007

Převodovka by v elektromobilu nemusela být vůbec, pokud se reverzace
udělá elektricky, stejně jako regulace výkonu.

To, že je v elektromobilu převodovka, je spíš důsledek použití běžnýho
sériovýho auta jako základu, akorát se místo spalovacího motoru dá
elektromotor a místo benzínový nádrže (a části kufru) baterie.

P.K.