hladac kovov a zlato

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Pátek Březen 2 13:18:14 CET 2007

zdravim,
pohladajte na parkovisku pod zadnym kolesom auta, mne sa to oplatilo cca 2 mesiace dozadu ;-)

ale aby som len netaral, skuste posliedit po internete, teraz je viacero tlup ludi co chodia s hladacmi po starych miestach, mozno by Vam za odplatu bud cosi pozicali alebo sami pohladali s ich vercajgom, s takymi hladacmi z maxisupermarketov asi najdete vsetko len nie obrucku.

v jednom starom Amare boli hladace, kdesi ho mam, ak by sa Vam nedajboze rozpadalo manzelstvo kvoli tomu tak Vam to poslem a mozte si cosi spravit

p.rosko