hladac kovov a zlato

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Pátek Březen 2 12:32:39 CET 2007

Zdravím v tento piatkový deň.

Stala sa mi nemilá vec,
Niekde na stavbe som stratil svadobnú obrúčku.

Až na kopu (cca 6 m3) stavebného odpadu (stará omietka, rozbitý betón a
pod), som prehľadal všetko.

Chcel som si pomôcť ručným hľadačom kovov (taký za 10,-DM čo hľadá kov alebo
indikuje elektriku v dráte).
Kov to nájde do vzdialenosti 10 cm (klinec).

Ale zlato iba do vzdialenosti 2 cm (skúšané na manželkinej obrúčke za jej
dozoru - aby som neskántril aj tú jej).

V čom to je? Dal by sa nejako zvýšiť dosah len na zlato?
Na tom hľadači je síce potenciometer akože citlivosť, no tú mám na maxime.

Dikes.

(Keďže môj otec - stavbár v mojich rokoch tak isto stratil obrúčku na
stavbe, žena "zatiaľ" len mávla rukou, že sme rovnako nezodpovedný)