casovy spinac 230V

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 2 10:25:02 CET 2007

Proč si to nekoupíte hotové - 250Kč je moc peněz? Myslím, že když to
budete bastlit, tak nebudete o moc levnější. Jestli to přecejen chcete
stavět, vemte 555-ku v zapojení MKO, nastavení času potenciometrem,
napájení přes srážecí odpor z 230V nebo malé trafo, výstup z 555ky
oddělit přes optotriak nebo tranzistor + relé na 230VDC (získáme
usměrněním síťového napětí, nějak si neumím představit, jak spínat
555kou přímo 230VAC).

P.K.